FEDACULTURA recapta gairebé 3.000 euros el primer mes d’implicació a la campanya #aranopodemparar d’Unicef Andorra
FEDACULTURA ha recaptat 2.922 euros durant el primer mes de la segona edició de la
campanya #aranopodemparar d’Unicef Andorra. Amb cada visita al MW Museu de l’Electricitat
i al Camí Hidroelèctric d’Engolasters, l’empresa s’ha compromès a donar dos euros a la
campanya benèfica. Així, aquest agost s’han registrat 785 visitants al MW Museu de
l’Electricitat i 676 al Camí Hidroelèctric d’Engolasters. Aquestes xifres suposen un increment
del 21% respecte l’any passat al Camí i del 1% al Museu. La campanya continuarà activa fins el
proper 30 de setembre. Tothom qui ho vulgui pot realitzar donatius a través del web
www.feda.ad i diversos bàners inserits a la premsa digital nacional, o bé físicament a la
guardiola col·locada a l’entrada del MW Museu de l’Electricitat. En aquest sentit, els
treballadors de la companyia visitaran el Camí Hidroelèctric d’Engolasters el proper dijous 15
de setembre per una bona causa amb l’objectiu d’implicar a tothom en aquesta iniciativa.
Amb aquesta acció, FEDACULTURA, compromesa amb el desenvolupament sostenible,
contribueix a lluitar contra una de les principals causes de mortalitat infantil. Actualment la
desnutrició causa la meitat de les morts d’infants menors de cinc anys que es produeixen al
planeta. De fet, 17 milions d’infants al món pateixen desnutrició aguda greu causada per la
manca d’aliments. Amb prevenció i un tractament adequat es poden salvar moltes d’aquestes
vides. FEDACULTURA ha demostrat la seva vessant solidària amb contínues col·laboracions
amb Unicef. Una de les més destacades és la creació d’un espai interactiu que es va obrir
durant la campanya ‘El repte dels 70.000’ per lluitar també contra la desnutrició infantil.
Gràcies a les aportacions fetes es va poder tractar aquesta xacra social durant més de 10.000
dies al Camerun i a Mauritània, ja que el tractament diari val aproximadament un euro i dura
tres setmanes.